Loading
MasterSora

MasterSoraOrichalcum

«ᴄʟᴏᴜᴅʏ ᴡᴏʟғ»
Regular Boarderlv11★ SupporterMann24 years oldNAShonen Princesoraboots.tumblr.com
Siste besøk 15 timer siden • Registrert 2 år siden • 10,374 treff (5,577)

Figurer379

Varer71

Media134

Kommentarer24 kommentarer

0pt
Katto SHSL Magical Girl
MasterSora (1 måned siden) #27066434Im glad Berserk is getting a little more love. That and this statue will be the only one of him I can afford;;
Deadpool is gonna kill me next month tbh Lol but I can't wait to get him.
Sombra would be really nice to see. They're probably gonna make Mercy next though which I'm also excited to see how she looks.
You better get on it then!! :D

Deadpool will be super worth <:D Have you got a spot planned for him already?

Sombra would be so rad. And yeah, Mercy I'm expecting very soon. She's the only one they haven't done from the Overwatch World Cup promo image.
1 måned siden
0pt
Katto SHSL Magical Girl
MasterSora (1 måned siden) #26946284Well I'm excited for 2B scale from Flare ( I need a release date god dammit), and the Guts statue from F4F. He looks so good + A+
I'm also really excited to get these two next month: ITEM #550209 and ITEM #582402
Then there's the Genji figma and statue *cries*
Flare is so good! I'm excited to see her painted! I'm impressed with how many Guts statues are happening, it's great for fans :3
Deadpool looked incredible irl even before he was painted, I can't wait to see all the pictures of him when he releases *w*

Genji statue tho. Yes pls. They need to hurry up and give me a Sombra too.
1 måned siden
0pt
Katto SHSL Magical Girl
MasterSora (1 måned siden) #26702093I'm thinking about getting the other Hana figure although it's very lewd ITEM #166448 Lool, but I really like the way she's posed and the extra one is a treat. As soon as I heard about it I watched it as soon as it got released xD Do not regret it. After that I read the manga which goes way further in, but I enjoy it a lot. Things are actually getting more interesting and the lewdness just gets worseHaha, I actually wouldn't say that Hana is that lewd! But I'm probably a bit spoiled because of all the Native/Skytube purchases I've made :P The Wing Hana looks lovely though. I was so chuffed when I got Catsuit Meiko too.

Any particular figures you're excited for? :)
1 måned siden
0pt
Katto SHSL Magical Girl
MasterSora (1 måned siden) #26700748I can say the same yourself! You have very nice taste :D
Hannah especially caught my eye. I really like prison school. All those other girls look super amazing, but sadly I don't know any of them very well or haven't seen the anime they're from v_v Thinking about it now though I'm kinda afraid to Haha!
I'm a sucker for pretty things haha!

Hana is awesome, I hope she turns out as good as the prototype! It took me a while to actually go and watch Prison School but it's pretty funny! Very ecchi too LOL.
1 måned siden
0pt
Katto SHSL Magical Girl
MasterSora (1 måned siden) #26660534No problem, katto~ You're super cool c:You flatter me so! C: You have quite the order list btw *w*
1 måned siden
1pt
Katto SHSL Magical Girl
Thanks for the FR :D
1 måned siden
0pt
MasterSora (2 måneder siden) #25183580Thank you ^^
I can say the same as well. Love your reviews btw!


Thank you very much. I try my best. :D
2 måneder siden
1pt
Oh goodie! A new friend! I see you have great taste in anime and games. :3
2 måneder siden
1pt
Thank you for the friends request, I like survival horror games as well. ^^
2 måneder siden
1pt
Happy Birthday! I hope its a great one!! *^^*
5 måneder siden
Se flere kommentarer

Venner24

Favorittbilder286

Klubber34

Favoritter20

Twitter