Loading
RabbitSans

RabbitSans

«Just another nostalgic 90's kid»
Regular Boarderlv9Mann28 years oldUKIn-House Graphical Doodler
Siste besøk 15 timer siden • Registrert 1 år siden • 6,212 treff (10,351)

Figurer215

Varer26

Media36

Om Meg

Show
Death Note, Ghost in the Shell, Avatar, Slayers, FMA, BSG, Attack on Titan, Evangelion, Game of Thrones
Bøker
Currently reading Wolf Hall, Neverwhere and a tonne of Comics/ Manga
Spill
Final Fantasy, Dragon Quest, Dragon Age, Dragon's Dogma *all the dragons!*, Mario, Street Fighter, Legend of Zelda, Metal Gear
Musikk
Alt, Rock, Dance, Rap, OSTs (most besides pop & opera). Faves include Bloc Party, Childish Gambino, Hot Chip, Blink 182, Pixes, Goldfrapp, Placebo, The Cure... way too many!
Kamera
GoPro Hero4 Black
Komputer
Macbook Pro

Kommentarer10 kommentarer

0pt
RabbitSans (8 måneder siden) #19494673Happy Birthday AkibaMelona!!
( ̄▽ ̄)/
♫•*¨*•.¸¸♪


Thank you so much! ^________^
8 måneder siden
0pt
RabbitSans (9 måneder siden) #18952807Thanks for accepting the FR!

Thank you for your FR ^^

We don't really have that much in common collection-wise (which is what I usually look at when I get a FR :p) but I kinda liked your favorites in music, shows and games from your profile section! Good taste all around :D
9 måneder siden
0pt
RabbitSans (9 måneder siden) #18535721I can't help myself, I like too many things! I want to narrow it down (save space and money before it's a problem) but it's hard, haha. Maybe because collecting still feels new (and I don't know what I'm doing XD), just buying what I like here and there.

Ahah that's generally how it starts indeed, we like a lot of things and we kinda want from a lot because yeah we love them, after a while you can wonder why you buy those though XD.

After that you try to narrow it down, to stick with some licences you really care, but being here and checking the news figures, you can start to like a lot more than expected... ^^' and discover new licence via their figures too :).
9 måneder siden
0pt
RabbitSans (9 måneder siden) #18398220Hi, sweet profile, Siona! You have soooo many figures!

Too many ! ^^'
Thanks for the FR and you have a very eclectic collection, that's nice to collect from all origins :D.
9 måneder siden
0pt
Thanks for the FR :D very happy to meet another UK collector/artist <3
9 måneder siden
0pt
Hey! Thanks for the friend request!
10 måneder siden
0pt
Thank you happy you liked the video ^.^ RabbitSans (10 måneder siden) #18078598No worries, thanks for accepting. I enjoyed your first solo video by the way — If I had Red I'd have no choice but to buy that Pikachu room set lol (love that popcorn!). Looking forward to the next one.
10 måneder siden
0pt
Thanks for the FR!
10 måneder siden
0pt
RabbitSans (11 måneder siden) #17560397Hey, thanks for the FR

Yeah, no problem! :)
11 måneder siden
0pt
Welcome to the board RabbitSans! :)

Please take the time to read our Community Guidelines.
If you need any help with the site, please have a look at the FAQ. Also, if you find a bug or have a suggestion, please report it to the appropriate discussion at The Official Tsuki Club.

Enjoy your stay! ^^
1 år siden
PVC anime figure store.

Bilder3

Favorittbilder72

Favoritter18

Venner10

Klubber8